Comunicat Club Bàsquet Sitges

Com a conseqüència de la situació actual de la pandèmia i davant  dels nous rebrots del covid-19, ens veiem obligats, per segon any  consecutiu, a prioritzar i prendre decisions difícils i importants.  Donat que la situació actual sembla agreujar-se, fem un exercici de  màxima responsabilitat tot pensant en la seguretat de totes les  persones participants en les activitats. Es per això que hem decidit  cancel·lar les edicions d’enguany de les següents activitats:

16º edició del “Clínic Internacional d’Entrenadors de Bàsquet”,  a celebrar el dia 17 de Juliol de 2021

27º edició del tradicional Torneig de Bàsquet “3×3 Sitges”, a  celebrar els dies 7 d’Agost de 2021.

Agraïm el suport rebut en aquets temps tan complicats de les  diferents institucions, entitats, socis, aficionat, col·laboradors i  simpatitzants del Bàsquet i esperem que aviat tornem a la total  normalitat i puguem gaudir d’aquest esport com sempre hem fet.

Sitges 15 de Juliol de 2021

Club Bàsquet Sitges